Potrzeby

Ponieważ klienci zwrócili się do zakupów online, Jersey Post doświadczył 196 wzrost paczek obsługiwanych od 2007 roku.

Klienci oczekują, że usługa doręczania paczek Jersey Post będzie solidna i niezawodna. Chcą również zobaczyć w czasie rzeczywistym, gdzie są ich dostawy i kiedy dotrą.

Aby sprostać tym wyzwaniom i stworzyć nowe strumienie przychodów, Jersey Post musiał rozszerzyć możliwości śledzenia w całej sieci.

Jednak było to utrudnione przez przestarzałe, nieporęczne urządzenia przenośne, których nie można było uaktualnić do systemu operacyjnego Android™ i najnowszych technologii.

Nasze rozwiązanie

Jersey Post zaangażował Symec Technologies and Skillweb, dostawcę mobilnych pracowników i rozwiązań do śledzenia przedmiotów. Ich celem była przebudowa przestarzałego systemu, aby sprostać wymaganiom klientów w celu lepszego powiadamiania w całym procesie dostawy i usprawnić proces odprawy celnej importowanych towarów.

Skillweb wdrożył swoje oprogramowanie SmartTask POD na najnowszej generacji komputerów mobilnych Honeywell Dolphin™ CT50, które oferują funkcje skanowania kodów kreskowych 2D i zdalnego zarządzania. Urządzenia są wyposażone w nowoczesny interfejs dotykowy, który jest intuicyjny i łatwy do nauczenia się pracowników poczty, oraz wydajny, szybki skaner, który pomaga pracownikom osiągnąć nowy poziom wydajności i wydajności w aplikacjach intensywnie korzystających ze skanowania.

Wyniki

  • Nowe urządzenia mobilne, wraz ze zaktualizowanymi rozwiązaniami do śledzenia, umożliwiły pracownikom Jersey Post zapewnienie większego wglądu w proces dostawy konsumentom i partnerom biznesowym.
  • Rozwiązanie zwiększyło responsywność zespołu usług dostawy i pozwoliło Jersey Post dodać dodatkowe usługi, aby zaspokoić rosnące zapotrzebowanie konsumentów na bardziej responsywne dostawy.
  • Inwestycje technologiczne dały pracownikom i klientom Jersey Post jaśniejszy obraz postępu produktu, od odbioru po dostawę.

Tworzenie możliwości uzyskania przychodów

Jersey Post rozszerzył swoją sieć dostaw do 124 tras dostaw zarówno listów, jak i paczek. Z nich 54 to trasy spacerowe i rowerowe, które można śledzić w czasie rzeczywistym za pomocą komputerów przenośnych Honeywell Dolphin CT50, umożliwiając Jersey Post zapewnienie spójnych zdarzeń śledzenia w całej sieci. Pozwala to na zwiększenie liczby opcji dostawy dla klientów, zmniejszając ilość niedostarczonych paczek i zapewniając większe dostawy po raz pierwszy.

Wdrożenie urządzeń Dolphin CT50 i oprogramowania SmartTask POD zainicjowało strategiczną zmianę systemu operacyjnego urządzeń z Windows Mobile™ na Androida. W dłuższej perspektywie, Jersey Post szuka możliwości platformy Android do wdrażania standardowych aplikacji branżowych do obsługi zespołu “ostatniej mili” w dostarczaniu większego zakresu usług o wartości dodanej na każdym progu. Należą do nich bezpieczne drop, szafki na paczki i odbiór klientów z poczty.

Kluczowym czynnikiem sukcesu została ulepszona komunikacja z klientami. Te znacznie się poprawiły, od zapewnienia większej liczby opcji dostawy dla klientów do dzielenia się więcej szczegółów na temat miejsca pobytu paczki w czasie rzeczywistym do klientów za pośrednictwem portalu internetowego lub aplikacji na smartfonach.