Wyzwanie

Posiadłość Arrivy z 800 telefonami Blackberry dobiegła końca. Firma chciała odejść od drogiego narzędzia do zarządzania urządzeniami mobilnymi (MDM), z których korzystali i wybrali Samsung Xcover 3 jako urządzenia zastępcze. Telefony zastępcze musiały zostać wdrożone w krótkim czasie. Jako jeden z największych sprzedawców urządzeń Samsung w Wielkiej Brytanii i z naszą doskonałą reputacją, Arriva czuła, że Symec Technologies jest firmą najlepiej przygotowaną do wykonania zadania

Nasze rozwiązanie

Symec wystawił i wdrożył wszystkie 800 urządzeń w określonym przedziale czasowym. Szczegółowy projekt zarządzania urządzeniami mobilnymi Airwatch (MDM) został wyprodukowany specjalnie dla Arrivy, a złote kompilacje zostały stworzone w celu wsparcia procesu przemieszczania. Pozwoliło to na replikację głównej kopii oprogramowania i konfiguracji ustawień, dzięki czemu zespół mógł szybko wystawiać urządzenia, mając pewność, że każda z nich jest skonfigurowana w ten sam sposób. Zmniejszyło to presję na zespół IT Arrivy. Wdrożenie na miejscu zostało dostarczone w celu zapewnienia, że odpowiednie urządzenie zostało przekazane właściwemu użytkownikowi; krótkie wprowadzenie do urządzeń również podano. Ponadto Symec odkupił wszystkie stare urządzenia Blackberry, co oznacza znaczne oszczędności na nowej inwestycji dla Arrivy.

Wynik

Symec byli w stanie zorganizować i wdrożyć dużą liczbę urządzeń w krótkim czasie za konkurencyjną cenę z doskonałą satysfakcją klienta. Nasze elastyczne podejście oznacza, że dajemy naszym klientom dokładną obsługę i wsparcie, których potrzebują. W rezultacie Arriva zwróciła się do Symec, aby kontynuować wdrażanie urządzeń mobilnych dla wszystkich pracowników. W momencie pisania (sierpień 2016 r.) wydano 8500 urządzeń, a liczba ta wzrasta