+ 0
Obsługiwani użytkownicy mobilni
+ 0
Urządzenia obsługiwane przez dział pomocy technicznej
0 %
Zapytania dotyczące urządzeń rozwiązane jako pierwsza poprawka bez wymiany
0 %
Połączenia Helpdesk odbierane średnio w ciągu 30 sekund

Jesteśmy ekspertami ds. pomocy technicznej

Pozwól naszemu zespołowi pomocy technicznej zdjąć z Ciebie presję i pomóc Twojemu zespołowi w powrocie do krytycznych zadań biznesowych. Powstrzymaj zakłócenia wydajności spowodowane awariami sprzętu lub problemami z oprogramowaniem.

Bez call center, bezpośrednio do agenta technicznego z siedzibą w Bristolu.

Wsparcie, które troszczy się.
Bez czekania w kolejce na wsparcie.
Żaden problem nie zostanie rozwiązany.

Nasze biuro pomocy technicznej może zintegrować się z dowolnym projektem, dowolną branżą i dowolnym przypadkiem użycia mobilnego, rozwiązując problemy techniczne i zwiększając produktywność.

Profesjonalnie przeszkoleni i certyfikowani do współpracy z naszą różnorodną gamą partnerów w zakresie oprogramowania, MDM, sprzętu i łączności — zapewniając dostęp do jednego z najlepszych biur pomocy technicznej w branży.

Nasze wskazówki są odpowiednie dla każdego. Nasze rozwiązania nie wymagają żadnej wiedzy technicznej, zapewniamy Twoim współpracownikom odpowiedzi na ich pytania w przyjazny sposób, prostym, praktycznym i zrozumiałym językiem – przywracając je i gotowe do działania tak szybko, jak to możliwe.

Zalety pomocy technicznej

Wskazówki techniczne
Napraw urządzenie na miejscu
Proaktywny
Rozwiązywanie problemów
Analityka i raportowanie

Oszczędź czas swojego zespołu pomocy technicznej — zintegruj się z naszym.

Jesteśmy elastyczni pod względem sposobu integracji z Twoją organizacją i możemy łatwo zintegrować się z Twoim wewnętrznym działem pomocy jako wsparcie pierwszej , drugiej lub trzeciej linii , uwalniając Twój dział pomocy do obsługi innych zapytań. Nasz zespół agentów pomocy technicznej z Bristolu może bezproblemowo się zintegrować i dysponuje szeroką wiedzą techniczną, zapewniając przyjazną i pomocną poradę Tobie i Twojemu zespołowi.

Nie trąbimy o naszej technologii tylko po to, by uciszyć wsparcie

Możemy odpowiedzieć na pytania dotyczące wszystkiego, co dotyczy sprzętu, oprogramowania, MDM i usług łączności – a nawet tych, które tego nie robią!

Nasza wiedza techniczna

Nasz helpdesk techniczny może służyć jako segregator w przypadku wszelkich problemów sprzętowych, pomagając określić, czy urządzenie wymaga wymiany, czy po prostu drobną usterkę techniczną, którą można rozwiązać na miejscu.

Zespół firmy Symec ma doświadczenie w zakresie obu linii oprogramowania biznesowego, takiego jak Sat Nav, planowanie tras i największego oprogramowania MDM.

Nasz zespół ds. łączności może pomóc w przejściu części obciążenia oraz w zarządzaniu i monitorowaniu wszystkiego, co dotyczy łączności, w tym we wszystkim, od aktualizacji taryf po anulowanie rezerwacji i sprzątanie.

Możemy zaoferować wskazówki dotyczące oprogramowania lub wewnętrznych przepływów pracy, pomagając przywrócić personel do pracy.

Proaktywne podejście do oszczędzania czasu w przyszłości.

Wszystkie pytania otrzymane przez nasz zespół, bez względu na to, jak proste lub złożone, są analizowane i analizowane w szerszym kontekście, w jaki sposób mogą one dotyczyć pozostałych Twoich urządzeń. To proaktywne podejście pozwala nam zbudować jasny obraz tego, dlaczego to pytanie jest zadawane i jak może wpłynąć na innych użytkowników i operacje. Dotarcie do prawdziwego źródła problemu pozwala nam udzielać informacji zwrotnych i porad, skracając przyszłe przestoje i zwiększając wydajność użytkowników. Dzięki bardziej niezawodnej infrastrukturze urządzeń z krótszymi przestojami łatwiej jest planować i planować obciążenie zespołu, co pomaga osiągać wyniki.

Usuń stres i odpocznij spokojnie

Wszyscy znamy stres, gdy musisz uporać się z problemami technicznymi i masz termin do dotrzymania, zdolność twojego kolegi do rozmowy z prawdziwą osobą, która może poprowadzić ich przez rozwiązania, usuwa stres i presję, czyniąc ich dzień trochę łatwiejszy.

Nasz zespół specjalistycznego sprzętu, oprogramowania i agentów łączności jest zawsze pod ręką, aby odpowiedzieć na Twoje pytania techniczne, bez względu na to, jak proste lub złożone. Aby pomóc Ci dotrzeć do trasy Twoich zapytań, możemy wskoczyć na Twoje urządzenia i zobaczyć, co widzisz Ty lub Twoi współpracownicy, aby Ci pomóc.

Zarządzanie i raportowanie

Podobnie jak w przypadku wszystkiego, co robi firma Symec, wierzymy w przejrzyste podejście do naszych usług, co oznacza, że możemy dostarczać comiesięczne raporty lub narzędzia do samodzielnego tworzenia tych raportów za pośrednictwem naszych samoobsługowych pulpitów nawigacyjnych na platformie SymecHub. Jedną z głównych zalet firmy Symec pomagającej w obsłudze działu pomocy technicznej jest nasza zdolność do gromadzenia, analizowania i raportowania szerokiego wachlarza danych działu pomocy technicznej w przystępnej i przystępnej formie, co pomaga w podejmowaniu świadomych i strategicznych decyzji. Możemy wyróżnić znaczące wzorce i pomóc Ci zrozumieć szeroką gamę danych.

• Czy Twoje urządzenia zgłaszają podobne usterki podczas wykonywania określonych zadań?
• Czy Twoje urządzenia są częściej uszkadzane w niektórych lokalizacjach?

Można to dodatkowo rozszerzyć za pomocą naszego Symec Hub, konfigurowalnego pulpitu nawigacyjnego, który zapewnia podsumowanie wglądu w dane w czasie rzeczywistym, w pełni samoobsługowego pulpitu nawigacyjnego, który zapewnia narzędzia do uzyskiwania żądanych informacji, kiedy tylko chcesz.

Symec Hub — zapewnia narzędzia do raportowania

Symec Hub został zaprojektowany od podstaw, aby zapewnić przejrzysty obraz floty urządzeń oparty na danych, dając Ci narzędzia do wyeliminowania zgadywania z zarządzania urządzeniami. Zbiór modułów i pulpitów nawigacyjnych opartych na danych w czasie rzeczywistym zapewnia podsumowanie wykonawcze analizy danych. Już dziś podejmuj decyzje oparte na danych.

Aby uzyskać więcej informacji na temat tej usługi i korzyści, jakie może ona przynieść Twojej firmie, skontaktuj się z nami już dziś