Pracownicy zdalni wymagają stałej łączności. Oto, w jaki sposób mogą pomóc rozwiązania symec dotyczące usług mobilnych w terenie.

Rozwiązania do zarządzania serwisami w terenie

Inżynierowie terenowi są istotną częścią działalności wielu firm, ale aby odnieść sukces, wymagają stałej łączności z resztą firmy. W miarę jak coraz więcej organizacji przyjmuje podejście oparte na urządzeniach mobilnych, rozwiązania, z których korzystają ci pracownicy, będą musiały zapewnić pełną widoczność, niezawodność i wydajność w trudnych warunkach, aby wspierać działalność.

Wyzwania stojące przed pracodawcami pracowników terenowych

Ponad połowa pracowników obsługi w terenie nadal korzysta z metod ręcznych do zarządzania swoimi zadaniami, co przekłada się na niższą produktywność i niewykorzystane możliwości dla przedsiębiorstw. Firmy, które nie dostarczają swoim inżynierom terenowym odpowiedniego sprzętu, mogą napotkać wiele problemów.

Problemy spowodowane w wyniku tego obejmują:

  • Brak komunikacji z technikami na miejscu

  • Mniejsze wsparcie i bezpieczeństwo pracowników odizolowanych

  • Niższa produktywność

  • Uboższa ogólna obsługa klienta

  • Możliwość uszkodzenia lub złamania sprzętu

Dlatego ważne jest, aby przedsiębiorstwa zapewniły swoim pracownikom trudne i niezawodne narzędzia technologiczne, aby sprostać tym wyzwaniom.

Rozwiązanie Symec – odpowiednia technologia dla twoich pracowników

Przyjęcie zmian ma kluczowe znaczenie, jeśli firmy mają rozwijać się w drastycznie zmieniającym się ekosystemie. Symec oferuje sprzęt, oprogramowanie i narzędzia łączności, aby rozwiązać wszystkie te problemy i zapewnić inżynierom usług terenowych zawsze pełny wgląd w swoją działalność i stałą łączność, aby utrzymać pracowników w kontakcie przez cały czas.

Niezależnie od tego, czy chcesz uzyskać dostęp do informacji o zapasach, składać zamówienia, śledzić postępy zadań czy zarządzać harmonogramem, dostarczamy rozwiązania do obsługi mobilnej i narzędzia do zarządzania pracownikami mobilnymi odpowiednie do każdej sytuacji.

Klienci Symec korzystają z:

  • Kompleksowy program napraw i wymiany

  • Usługi wymiany następnego dnia

  • Pojedyncza scentralizowana platforma zarządzania

  • Zawsze dostępny dostęp do danych firmy

  • Gwarancje na pokrycie wszelkich problemów

  • Usługi szkoleniowe

Zapewnienie odpowiedniej technologii

Aby mieć pewność, że otrzymujesz odpowiednie rozwiązania do zarządzania usługami terenowymi dla swojej firmy, musisz odpowiedzieć na kilka kluczowych pytań, na które musisz odpowiedzieć, aby pomóc w podejmowaniu właściwych decyzji.

Należą do nich:

  • Ilu pracowników będzie wymagać urządzeń?

  • Jakie informacje będą im potrzebne, aby uzyskać dostęp z pola?

  • Jakie zagrożenia mogą napotkać?

  • Z jakimi zagrożeniami mogą mieć styczność ich urządzenia?

  • Jaki jest koszt naprawy urządzeń a ich wymiana?

Skontaktuj się z nami już dziś, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Symec może pomóc inżynierom usług terenowych pozostać w kontakcie, gdziekolwiek się znajdują.

Usług.

Znajdź odpowiednie urządzenia, aby połączyć swoją firmę, osoby i informacje.

Włącz połączony biznes, wykorzystując wartość oprogramowania na zamówienie.

Odkryj rozwiązania łączności dla urządzeń mobilnych, ujednoliconej komunikacji i IoT.

Spraw, aby przejście na nowe urządzenia było płynne, wydajne i łatwe.